środa, 23 sierpnia 2017. Imieniny Apolinarego, Miły, Róży

W szpilkach najsmuklej,
 ale i najmniej wygodnie

2013-06-20 08:54:04 (ost. akt: 2013-06-20 08:58:22)



W kwietniu na zlecenie marki Kiwi przeprowadzone zostało badanie „Kobiety i buty”, w którym zapytano kobiety o ich doświadczenia związane z butami. Okazało się, że Polki kochają buty – średnio mają w szafie 18 par. 




W szpilkach najsmuklej,
 ale i najmniej wygodnie

Autor zdjęcia: materiały promocyjne

29% badanych ma 11-15 par butów, a 21% kobiet posiada 16-20 par. Tylko 5% kobiet zadeklarowało, że w ich szafie znajduje się mniej niż 5 par butów, natomiast 2% przyznało się do posiadania powyżej 50 par butów. 




Niewygodne buty

90% badanych stwierdziła, że w swojej kolekcji butów posiada takie, w których nie chodzi lub chodzi bardzo rzadko, ponieważ są niewygodne. Przeważnie kobietom zdarza się kupować około 3 par butów, które z powodu niewygody pozostają nieużywane w szafie. 8% kobiet stwierdziło, że są posiadaczkami ponad 7 par niewygodnych butów, a 14% badanych ma ich w szafie 5 par.




Szpilki

tylko od święta

Wśród kobiet, które zadeklarowały, że noszą szpilki, 95% przyznało, że zdarzyło im się nie wytrzymać w nich do końca dnia pracy, imprezy, przyjęcia bądź wyjścia ze znajomymi i musiały je zdjąć lub zmienić na płaskie buty, przy czym 39% wskazało, że takie sytuacje zdarzają im się często.




Niewidzialna 
skarpetka

Buty kobiet są często niewygodne, powodują otarcia, odgniecenia i uciski. Pewnie dlatego 58% badanych używa wkładek żelowych do butów podnoszących komfort noszenia obuwia. 45% kobiet używa wkładek żelowych do 2-3 par butów. 
Oprócz niewygody, innym problemem, z którym borykają się kobiety jest uczucie nieświeżości w butach – 87% badanych miała do czynienia z tego typu odczuciem. 
60% badanych codziennie lub kilka razy w tygodniu używa sprayu do stóp, tzw. „niewidzialnej skarpetki“. Dezodorantu do butów kobiety używają najczęściej raz w tygodniu (37%).

oprac. sw



Dla naszych Czytelników mamy 5 zestawów od producenta marki KIWI (KIWI Shoe Passion Poduszki żelowa pod podbicie stopy, KIWI Shoe Passion Poduszki żelowe pod pięty, KIWI Shoe Passion Poduszki żelowe na pięty, KIWI Shoe Passion Foot Silk spray do stóp, KIWI Shoe Passion Fresh Shoe Deo, KIWI Fresh'ins wkładki odświeżające do obuwia dla kobiet).
Chcesz otrzymać jeden z zestawów? Wyślij sms na numer 72601 w dniach: od 20 czerwca (od godz. 12.00) do 21 czerwca (do godz. 12.00). Koszt smsa to 2,46 zł z VAT. W treści sms-a przekonaj nas, że to właśnie Ty powinieneś otrzymać tę nagrodę.

Nagrodę otrzymają autorzy najciekawszych odpowiedzi.

treść sms-a: NE.KIWI.odpowiedź

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w piątek (21 czerwca) po godz. 12. Najlepsze hasło zostanie opublikowane na naszej stronie internetowej. Upominki będą do odebrania w redakcji Naszego Elbląga.


REGULAMIN KONKURSU
( z nagrodami i z podatkiem dochodowym )


POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Nazwa Konkursu:
Konkurs będzie prowadzony pod nazwą „Konkurs”

2. Podmiotem urządzającym konkurs zwanym dalej „Organizatorem” jest „Edytor” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Olsztynie, ul. Tracka 5, 10-364 Olsztyn, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000009446 (zwana dalej Organizatorem).

3. Obsługę i oprzyrządowanie techniczne niezbędne do przeprowadzenia konkursu zapewnia Spółka BILD PRESSE POLSKA sp. z o. o. sp.k. ( 90-539 Łódź, ul. Żwirki ) – zwana dalej „Koordynatorem Technicznym”.

4. Zasięg konkursu.
Konkurs odbędzie się na obszarze Polski.

5. Czas trwania konkursu.
Konkurs rozpoczyna się w dniu określonym w artykule gazety lub/i na stronie WWW (zwanej dalej „Witryną”).

6. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o dotarciu SMS do Organizatora, należy przez to rozumieć wpływ SMS na serwer systemu teleinformatycznego Koordynatora Technicznego.

DANE OSOBOWE

7. Uczestnicy konkursu poprzez zgłoszenie udziału w konkursie automatycznie wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją i przeprowadzeniem konkursu przez organizatora, a także na opublikowanie swego imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania na liście zwycięzców. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie lub cofnięcie zgody na ich wykorzystanie uniemożliwia udział lub dalszy udział w konkursie. Dane osobowe są niezbędne do przeprowadzenia konkursu i jego rozstrzygnięcia. Uczestnikom przysługuje prawo wglądu do informacji dotyczących danych osobowych, prawo do składania wniosku do organizatora o ich poprawienie oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych.

UCZESTNICY KONKURSU

8. Uczestnikiem konkursu, na warunkach określonych w regulaminie, może być każda osoba fizyczna, pełnoletnia ( z zastrzeżeniem pkt.9 regulaminu ), zamieszkała na terenie Polski, która spełni warunki regulaminu.

9. Uczestnikami konkursu nie mogą być pracownicy:
- Organizatora oraz członkowie ich najbliższej rodziny ( tj. małżonkowie, dzieci, wnuki, rodzeństwo, rodzice )
- firmy BILD PRESSE POLSKA Sp. z o.o. sp.k.

10. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne:
- z akceptacją regulaminu konkursu,
- ze zobowiązaniem się do przestrzegania zasad określonych w regulaminie,
- z potwierdzeniem, że uczestnik spełnia wszystkie warunki niezbędne do wzięcia udziału w konkursie.

KOMISJA KONKURSOWA

11. W celu zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do konkursu oraz dokonania wyboru zwycięzców konkursu, Organizator powoła Komisję Konkursową. W skład Komisji Konkursowej wejdą osoby wytypowane przez Organizatora.

PRZEBIEG KONKURSU

12. Konkurs przebiega w dwóch etapach:
a) zgłaszania udziału w konkursie, poprzez wysłanie wiadomości SMS z odpowiedzią (hasłem), która jest kreatywna i wymyślona przez uczestnika.
b) wyłaniania zwycięzcy (lub zwycięzców) konkursu przez komisję konkursową
Skład Komisji Konkursowej: Sylwia Warzechowska, Renata Ogińska, Piotr Wójcik. Przy wyborze komisja kieruje się wyłonieniem najbardziej pomysłowej, kreatywnej odpowiedzi, bierze pod uwagę szczególnie poczucie humoru oraz zwięzłość przekazywanej treści.

13. Uczestnik zgłasza chęć wzięcia udziału w konkursie poprzez wysłanie pod numer podany w artykule opublikowanym w gazecie lub/i na stronie WWW wiadomości SMS ( dalej „SMS” ), w której wpisze podaną w artykule lub/i na Witrynie treść.
Zgłoszenie nie zawierające wymaganej treści jest nieważne. Wielkość liter wpisywanych w treści SMS-a nie ma znaczenia.

14. Koszt przesłania jednej wiadomości SMS podany jest w artykule lub/i na Witrynie. Wiadomość SMS może być wysłana wyłącznie z telefonu komórkowego. Wiadomości SMS wysłane za pomocą komputera nie biorą udziału w konkursie.

15. Zgłoszenia do Konkursu są przyjmowane i rejestrowane przez automatyczny system zgłoszeń, który określa czas odbioru wiadomości SMS. Koszt sms to 2,46 zł

16. Dane zarejestrowane przez automatyczny system zgłoszeń są rozstrzygające dla ustalenia prawa uczestnictwa w konkursie.

17. Po przyjęciu i zarejestrowaniu zgłoszenia każdy uczestnik otrzyma zwrotną wiadomość SMS z potwierdzeniem udziału w konkursie.

18. Organizator zastrzega sobie prawo wysyłania do uczestnika wiadomości SMS zawierających treści promocyjne dotyczące Konkursu.

19. Zdobywcy nagród zostaną wybrani przez komisję konkursową, która wybierze najciekawszą odpowiedź (odpowiedzi).


NAGRODY

20. Nagrodami w konkursie są nagrody rzeczowe określone w artykule opublikowanym w gazecie lub/i Witrynie.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU

21. Organizator powiadomi zwycięzcę Konkursu o przyznaniu nagrody telefonicznie. Organizator poinformuje także zwycięzcę o warunkach odbioru nagrody.

ODBIÓR NAGRÓD I PODATEK

22. Nagrody zwycięzca może odebrać w siedzibie Organizatora do dnia uwzględnionego w treści SMS zwrotnego lub/i treści artykułu lub/ Witrynie. Zwycięzca konkursu jest obowiązany zapłacić podatek w wysokości 10% od wartości wygranej nagrody jeżeli jej wartość przekracza 760 zł ( art. 21 ust.1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych – tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 51, poz.307 z późn. zm.) nie później niż w dniu wydania nagrody. Jest to warunek konieczny do odbioru nagrody. Odpowiedzialnym za pobranie i odprowadzenie powyższego podatku do stosownego urzędu skarbowego jest Organizator. W przypadku nieodebrania nagrody w terminie, przejdzie ona na własność Organizatora lub zostanie przekazana Fundatorowi.

23. Zwycięzca nie może domagać się zamiany wygranej nagrody na inną ani wypłaty jej równowartości w pieniądzu.

24. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne przyznanej nagrody.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

25. Reklamacje mogą być zgłaszane przez uczestników konkursu od dnia rozpoczęcia konkursu, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty wydania nagród. Reklamacje, które wpłyną po 7 dniu od daty wydania nagród nie będą uwzględniane, niezależnie od daty stempla pocztowego.

26. Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres uczestnika, przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem oraz podpis. Reklamacja powinna zostać przesłana listem poleconym na adres Nasz Elbląg, ul. Rybacka 35, 82-300 Elbląg.

27. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 7 dni od dnia ich wpływu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

28. Niniejszy regulamin zostanie udostępniony uczestnikom konkursu do wglądu w siedzibie Organizatora oraz jest dostępny na Witrynie. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad konkursu, a co za tym idzie także treści regulaminu.

29. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skuteczność dostarczenia wiadomości SMS. Zgłoszenia do Konkursu nie spełniające wymogów określonych w Regulaminu, w szczególności niepełne, przerwane, zawieszone, zniekształcone, nienależytej jakości lub o złych innych parametrach technicznych w stopniu uniemożliwiającym lub utrudniającym jego czytelność lub możliwość weryfikacji umieszczonych na nim danych są nieważne i zostaną wykluczone z Konkursu.

30. Operatorzy telekomunikacyjni odpowiadają jedynie za prawidłowe wykonanie usług telekomunikacyjnych w zakresie przesyłania wiadomości SMS w ramach usługi. Upusty cenowe dla grup abonentów na opłaty abonamentowe oraz usługi dodatkowe nie mają zastosowania do numeru dostępowego do serwisu.

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB